Úkolem bylo vytvořit moderní a hravé logo nově vznikající společnosti zaměřené na zdravou a kvalitní dětskou stravu, které na první pohled zaujme svou originalitou. Cílová skupina jsou především rodiny či maminky s dětmi.
Při realizaci loga jsem se snažil vytvořit logo, které bude fungovat i jako samostatný symbol a vytvořit logo, které bude cílit na specifickou věkovou skupinu a bude zcela jasně odkazovat na předmět činnosti.
Při vybírání barevnosti loga jsem vybral syté a světlé barvy, které navozují a podporují hlad.
Logo bylo dále použito dle další spolupráce s klientem na různých tiskovinách a potiscích.
Klient:
Hungry Henry
Služby:
Branding
Proces tvorby loga
Při tvorbě loga mě napadlo že by bylo zajímavé vycházet z názvu restaurace Hungry Henry což v překladu znamená hladový Henry a tak jsem nakonec u jednoho z návrhů realizoval svoji kreativitu.
U ručně kresleného loga, finálně vybraného klientem jsem vytvořil prvky deformace loga výsekem což znázorňuje kousnutí do jídla.
To působí stilisticky, zábavně a dodává to logu náboj.